Ik ga op reis en neem mee...

Goedemorgen Apen!

Naast de grote mensapen, moet ik voor zo’n verre reis toch ook wat dingen meenemen. Nou heb ik inmiddels mijn eigen coole koffer én een rugzak, maar om mijn spullen daar allemaal in te krijgen viel zeker nog niet mee. Met een beetje proppen en bovenop de koffer gaan zitten is het gelukt en ben ik helemaal klaar voor mijn reis naar het zuiden van Thailand! Nou maar hopen dat mijn koffer niet te zwaar is…

We vliegen vrijdagavond met mijn eigen blauwe naamgenoot (Koninklijke Lola Maatschappij) naar Bangkok en hup, gelijk door naar het tropische eiland Koh Samui met Bangkok Airways. Daar kan het grote mensvolk dan ff een paar dagen ont-jetlaggen en chillen in het Jasmine Resort aan het strand. Ik ben van plan naar zo’n Thai boxing avondje te gaan en heb mijn eigen kickbokshandschoenen meegenomen, omdat ik die kleine Thai ventjes wel eens ff een lesje kickboksen wil geven…duh!

Vervolgens gaan we met een huurauto op de ferry naar het vasteland van Thailand en rijden we via allerlei leuke plekjes in één week naar Phuket. Daar zijn we dan nog 4 nachten en het grote mensvolk is voornemens om op Phuket ook eens wat te gaan golfen. Nou ja, ieder z’n ding… Gelukkig gaan we ook nog 2 nachtjes de jungle van Khao Sok in en daar zal ik mij wel thuisvoelen. Ben benieuwd!

Enfin, we zullen het allemaal wel zien. Vooralsnog ga ik me de komende dagen geestelijk voorbereiden op deze reis. Later…