One night in Bangkok...

3 februari 2017 - Internationale Luchthaven Suvarnabhumi, Thailand

Hey Apen!

Dit is ons laatste avondje in Thailand. We zijn in een hotel dichtbij het vliegveld van Bangkok. Morgen vliegen we met de Kon. Lola Maatschappij terug naar Schiphol en ik moet eerlijk bekennen: heb er echt helemaal geen zin in! Zuid Thailand samen met het mensvolk was gewoon helemaal top! En het is hier zooooo lekker warm, echt genieten hoor. Ben nou eenmaal niet van de winter en de kou...

Ook de laatste 2 volle dagen op Phuket was het prachtig, zonnig weer en daar hebben we dan ook volop van kunnen genieten. Woensdag ging het mensvolk golfen op de Phuket Country Club. Lachen hoor, ook hier speelden ze om een Thais schuursponsje (krijgt de verliezer). Een echte collector's item! Michiel had dit keer toch goede hoop op 't ontlopen van deze bijzondere prijs, maar Betty kwam de 2e negen zo lekker op stoom, dat er geen houden meer aan was. Ze wordt niet voor niets de Duitse of Helga genoemd... Spelen met vrouwmenscaddies vond het mensvolk erg leuk en relaxed. Ik vond het allemaal wel geinig daar.

Gisteren hebben we een erg prettig stranddagje op de Catch Beach Club gedaan en ik kan zeggen, dat ik er de show stal in mijn mooie strandpakje. Het strandbeddenmens bood mij een lekkere bananensmoothie aan en ik heb mij verder de hele dag lekker gewenteld in de luxe aldaar. Zie mijn FB post hierover!

Enfin, deze coole chimp heeft enorm genoten van haar reis met 't mensvolk en vindt het jammer dat 't er al opzit. Ben benieuwd wanneer en waar de volgende (verre) reis naar toe zal gaan en of ik dan weer op mijn geheel eigen wijze daar een rol in zal spelen. We zullen het zien...

Dikke knuffel van Lola Coole Chimp!