Naam:
Foto’s:
612
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Lola Coole Chimp en ik ben een coole (knuffel)chimpanzee. Ik heb mezelf aangesteld als reisverslaggeefster van mijn mensvolk: de Vervlietjes en Croonen. Leuke luitjes, die wel van een reisje houden. Als zij op pad gaan, ga ik altijd met ze mee. En als ik een verhaaltje heb gemaakt, zet ik dat op mijn reisblog. Ik ben in het bezit van een iPet en dit fijne apparaat gaat altijd met me mee op reis.

Over mijn reis

Mijn mensvolk en ik gaan vanaf 10 januari 2024 een maand naar Zuid-Afrika. We vliegen naar Johannesburg en gaan naar het noorden voor gamedrives en andere mooie dingen. We zijn dit keer zelfs in Botswana! Na ruim 2 weken vliegen we naar Port Elizabeth en gaat het mensvolk lekker chillen in een huisje op het strand aan de Indische Oceaan. Natuurlijk gaat er ook gegolft worden en staan er bezoekjes aan opvangcentra, w.o. Jukani op de planning. Zin in!

Bezochte landen

Ik heb 40 landen (16%) bezocht:

Bahama's, België, Cambodja, Canada, China, Costa Rica, Denemarken, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Hongarije, Hongkong, Ierland, Indonesië, Italië, Kenia, Kroatië, Luxemburg, Maleisië, Marokko, Monaco, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Singapore, Slovenië, Spanje, Swaziland, Thailand, Tsjechië, Tunesië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zuid-Afrika, Zwitserland.