Reacties
Reacties 1 - 16 van 16
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerda | Geweldige reis hebben jullie gemaakt. Nu weer terug… | 18 mrt. '20 |
| Gerda | Wat een avontuur! Benieuwd wat er verder nog gebeurt. | 15 mrt. '20 |
| Soraya | Wat klinkt het allemaal geweldig! Een reis (en geen… | 13 mrt. '20 |
| Hedy Taekema | Wat een mooie reis Lola en wat doen en zien jullie… | 13 mrt. '20 |
| Iris Jon | 💞👍🏼 | 6 mrt. '20 |
| Henriëtte | Heel veel plezier de komende dragen en ik zie het… | 6 mrt. '20 |
| Angela Lemmens | Wat een mooie reis heerlijk genieten Dacht even die… | 6 mrt. '20 |
| Gerda | Asante Lola, en veel plezier met de voorbereidingen. | 14 feb. '20 |
| Iris Jon | 🍀👍🏼 | 13 feb. '20 |
| Lola Coole Chimp | Vet cool mensSoraya. En ja...volgende keer kom ik… | 7 feb. '20 |
| Soraya | MensBetty gaf aan dat ik je blog moest lezen! Vooral… | 6 feb. '20 |
| Gerda | Geweldig Lola, het wordt vast en zeker fantastisch!… | 4 feb. '20 |
| Lola Coole Chimp | Dank je mensIris, erg veel zin in! | 4 feb. '20 |
| Iris Jon | Heel veel plezier Lola. Kenia is prachtig en is èèn… | 4 feb. '20 |
| Lola Coole Chimp | Het mensvolk heeft me gewoon nodig voor de reisverslaggeving… | 3 feb. '20 |
| Henriëtte | Wat ontzettend leuk dat je mee mag en dat je alles… | 3 feb. '20 |


- Gerda: Geweldige reis hebben jullie…
- Gerda: Wat een avontuur! Benieuwd…
- Soraya: Wat klinkt het allemaal geweldig!…
- Hedy Taekema: Wat een mooie reis Lola en…
- Iris Jon: 💞👍🏼
Alle reacties »