Op Safari in Kenia!

2 februari 2020 - Haarlem, Nederland

Habari mensapen,

Ja, jullie lezen het goed. Deze coole chimp gaat met haar mensvolk naar Kenia! Op het continent waar mijn roots liggen. Hoe cool is dat!

Nou moeten jullie weten dat Kenia (safari’s) al lang op de bucketlist van mijn mensvolk staat en die kan dan eindelijk eens worden afgevinkt. Check! ✔️ Nou, jullie begrijpen vast wel dat ik dat helemaal niet vervelend vind!

Met de Koele Lola Maatschappij vliegen wij via Nairobi naar Mombasa op 5 maart a.s. Daar kan het mensvolk even bijkomen (1,5 nacht) aan het strand van Diani Beach in een of ander luxe gevalletje. Maar daarna gaan we echt los hoor, op safari! 🦓🦒🦛🐘🐆🦏

Van Tsavo East, via Tsavo West, Amboseli, Nairobi, Lake Nakuru, Lake Naivasha (Hell’s Gate National Park) naar de Masai Mara. En we slapen in geweldige lodges/tented camps op de mooiste plekken. Denk nou niet dat het mensvolk eventjes gewoon lekker “basic” gaat kamperen en met hun toiletrol naar het toiletgebouwtje moeten! Echt niet! Die tented camps zijn best luxe, gewoon een hotelkamer met badkamer maar dan in een tent. Hakuna matata: Keniase glamping dus!

Ik heb even de websites van deze camps bekeken en die zien er prima uit! En weten jullie wat nou zo leuk is? In ons laatste camp in de Masai Mara heeft ook Barack Obama gelogeerd. Hoe cool is het voor Barack dat hij straks kan zeggen dat ie op dezelfde plek gelogeerd heeft als Lola Coole Chimp! 😉

Enfin, ik verheug me enorm op deze reis. Ik ga jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden van mijn avonturen! Tot gauw!

Dikke knuffel,

Lola Coole😎Chimp

1. Henriëtte:
    3 februari 2020
    Wat ontzettend leuk dat je mee mag en dat je alles op de blog te zetten voor ons Lola. Ik ga jullie volgen. Een hele fijne vakantie alvast en laat de voorpret naar beginnen. Groetjes Henriëtte
  2. Lola Coole Chimp:
    3 februari 2020
    Het mensvolk heeft me gewoon nodig voor de reisverslaggeving en andere entertainment mensHenriëtte! Vind ik niet erg, heb er zin in! Knuffel!
  3. Iris Jon:
    4 februari 2020
    Heel veel plezier Lola. Kenia is prachtig en is èèn van mijn mooiste reizen geweest. Heel benieuwd jou ervaringen 🍀💞
  4. Lola Coole Chimp:
    4 februari 2020
    Dank je mensIris, erg veel zin in!
  5. Gerda:
    4 februari 2020
    Geweldig Lola, het wordt vast en zeker fantastisch! Wij hebben een keer een Safari gedaan in Zuid Afrika en genieten nog steeds als we de foto’ bekijken. Laat het voor jou ook zo’n mooie herinnering worden. Groetjes aan het mensvolk.
  6. Soraya:
    6 februari 2020
    MensBetty gaf aan dat ik je blog moest lezen! Vooral dat jullie gaan Glampen! Of is het. Clamping? Nou ja, super dat jullie daar naartoe gaan Coole Chimp! Enne.... kom je volgende keer gedag zeggen?;-)
  7. Lola Coole Chimp:
    7 februari 2020
    Vet cool mensSoraya. En ja...volgende keer kom ik gedag zeggen, echt wel!